3 maja 2016

ŻELE POD PRYSZNIC VELLIE COSMETICS - NOWE TESTOWANIE

Na pytanie wanna czy prysznic?  Moja odpowiedź to: zdecydowanie prysznic! Nie pamiętam kiedy ostatni raz kąpałam się w wannie, hymmm… chyba jednak pamiętam było to w ten dzień, kiedy weszłam do kabiny prysznicowej i zorientowałam się, że nie jestem tam sama. Za swoimi plecami wyczułam obecność nie proszonego gościa - był tam i obserwował każdy mój ruch. Gotowy do… ataku. Krwiożerczy zboczony pająk! Zdecydowanie inaczej wyobrażałam sobie prysznic we dwoje. Takie niespodziewane sytuacje powodują, że bez marudzenia ochoczo zamieniam prysznic na wannę. Dzisiejszy post nie będzie jednak dotyczył kąpieli w towarzystwie, a żeli pod prysznic. Czas na nowe testowanie!




Jako idealna testerka żeli pod prysznic chciałam pokazać Wam kosmetyki marki Vellie Cosmetics.
W ostatnim czasie miałam okazję wypróbować 5 żeli z dodatkiem naturalnych olejów świata.


Żele pięknie pachną i do tego świetnie się pienią. Kosmetyki zamknięte są w dużych butelkach o pojemności 500 ml. Uwielbiam, kiedy kosmetyki mają ładne opakowania. W przypadku tych żeli nie mogę narzekać na wygląd buteleczek – są po prostu przepiękne. Estetyczne połączenie kolorów, piękna grafika to coś co zdecydowanie lubię. 



Jedyne co nie do końca mi się spodobało to sposób wydobywania żelu z opakowania – czyli za pomocą pompki. Rano, kiedy jestem naprawdę zaspana i chce wziąć szybki prysznic bawienie się z funkcją open - close na butelce może być dosyć uciążliwe – zwłaszcza gdy kręcicie w przeciwną stronę niż powinniście jak było w moim przypadku. Biorąc jednak pod uwagę wszystkie inne pozytywne cechy tych żelów pod prysznic można na to przymknąć oko.



Żele nie dość, że świetnie myją, pielęgnują skórę to w swoim składzie zawierają naturalne oleje świata. Do wyboru mamy żel z olejkiem arganowym, który ma działanie nawilżające, żel o działaniu regeneracyjnym z olejem marula, żel wzmacniający z olejem macadamia, żel wglądający z olejem abisyńskim i żel myjący do ciała z olejkiem z drzewa herbacianego o działaniu antybakteryjnym.



Przetestowałam wszystkie z tych żelów i muszę przyznać, że nie potrafię wybrać swojego ulubionego. Każdy jest świetny, ma wspaniały zapach i doskonale sprawdził się na mojej skórze.



A Wy macie swoje ulubione żele pod prysznic?  A może mieliście już okazję stosowania żeli pod prysznic z dodatkiem olejów? Dajcie znać w komentarzach.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP