28 grudnia 2015

2015 - SUKCESY I PORAŻKI

Już za kilka dni powitamy Nowy Rok. Z racji tego, że uwielbiam tworzyć różnego rodzaju listy i zestawienia postanowiłam podsumować  2015 rok. Jaki był ten rok? Co udało mi się osiągnąć, a co zdecydowanie zawaliłam?  Oto lista.

1.  Konkursy. Ten rok zdecydowanie był obfity w nagrody. Wygrałam w ponad 80 konkursach i zdobyłam  przeróżne nagrody poczynając od książek (książek nigdy dość), kosmetyków, a kończąc na stoperach do drzwi (no dobrze nie przesadzajmy wygrałam tylko 1 stoper do drzwi ;)). 





W kategorii najlepsze nagrody zdecydowanie zwycięża wycieczka do Budapesztu na którą pojechałam razem z mamą. Świetnie się bawiłyśmy i wspomnienia z tej wyprawy zostaną z nami na długo.  W tym roku wygrałam również sesję zdjęciową. Ja jako modelka? Nie sądziłam, że to może się udać, ale sesja zakończyła się 100% sukcesem. Fotograf był zadowolony z efektów sesji, a ja jeszcze bardziej kiedy zobaczyłam zdjęcia. 




2.      Podróże. Te małe i duże.  Początek roku spędziłam nad naszym pięknym morzem. Tak rozpoczęty rok po prostu musiałbyć udany. W ciągu roku pojechałam jeszcze do Niemiec, Węgier i Czech. W końcu zwiedziłam Pragę, świetnie bawiąc się na organizowanym tam Festiwalu Światła.






3.      Przeczytałam 52 książki, a nawet nie co więcej. Pośród tych 52 książek znalazła się 1, która bardzo wpłynęła na moje życie zmieniając je na lepsze.




4.      Kupiłam własne mieszkanko.

5.      Razem ze swoim narzeczonym świętowałam 6 rocznice naszego związku.

6.   Nauczyłam się oszczędzać i rozsądnie dysponować finansami. Sama muszę teraz  pamiętać o rachunkach, kupieniu chleba czy podlaniu kwiatków. No właśnie kwiatki…!

7.      Zostałam recenzentką książek dla Wydawnictwa Znak. Czytanie książek i pisanie opinii to chyba najlepsze co mogło mnie spotkać.

8.      Podniosłam swój poziom znajomości niemieckiego. Zapisałam się na kurs i sama sporo uczyłam się w domu. Są efekty!

9.      Reaktywowałam swoją stronę. Staram się w miarę regularnie dodawać coś na swojego fanpage. 

https://www.facebook.com/Portfel-Agnieszki-674980152545945/?ref=aymt_homepage_panel


Co zawaliłam:

1.      Planowałam zdrowo się odżywiać i popracować nad swoją kondycją. Niestety 2015 rok pod tym względem był sporą porażką. Zdecydowanie jest nad czym pracować od stycznia.


2.      Chciałam w końcu zacząć pisać opowiadania, no właśnie chciałam…

A jak wyglądał Wasz rok? Co zrealizowaliście, a co nie do końca Wam się udało?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP