29 listopada 2015

Kosmetyczne testowanie: maseczka do twarzy.

Swoje przygody z maseczkami zaczęłam już w gimnazjum. Moja pierwsza wiśniowa maseczka miała poprawić wygląd mojej twarzy, ale Upsss coś poszło nie tak. Zamiast wyglądać chociaż odrobinę ładniej na mojej twarzy pojawiły się czerwone plamy i zaczęłam przypominać buraka ćwikłowego :/.

Od tamtej pory minęło już sporo czasu, ale do dzisiaj mam uraz psychiczny i od wiśniowych maseczek zdecydowanie wolę trzymać się z daleka.  Na szczęście zakaz zbliżania się nie dotyczy innych maseczek.


W tym tygodniu moja twarz zdecydowanie potrzebowała dodatkowej dawki pielęgnacji, więc wykorzystałam okazję do sprawdzenia maseczki regenerującej firmy Dermaglin. 



Maseczka w 100% jest produktem naturalnym, w swoim składzie zawiera wyciąg z miodu akacjowego, olejek pomarańczowy i 100% zielonej glinki kambryjskiej.



Maseczka ma za zadanie przyspieszyć regeneracje, głęboko odżywić i wygładzić skórę. Polecana jest dla skóry zmęczonej, szorstkiej i wymagającej zdecydowanego działania i poprawy wyglądu. Po aplikacji skora powinna pozostać gładka i przyjemna w dotyku. 



Przejdźmy do zajęć praktycznych.

Maseczkę rozprowadzą się idealnie. Świetnie przylega do powierzchni twarzy, doskonale pokrywając skórę. Kolor: ciemna, błotnista zieleń. Zapach maseczki: zdecydowanie przyjemny, nie drażniący. W opakowaniu znajduje się aż 20g produktu, dzięki takiej sporej ilości można nałożyć dosyć grubą warstwę produktu. Po nałożeniu maseczki należy odczekać 20 minut. Przez ten czas czułam jak na mojej twarzy maseczka zasycha tworząc skorupę. Po upływie czasu zmyłam maseczkę ciepłą wodą. Trochę obawiałam, problemów z usunięciem przyschniętej warstwy maseczki, jednak z jej zmywaniem nie było żadnych trudności.



A teraz najważniejsza część, czyli efekty:

Moja skóra jest gładka, miękka w dotyku i zdecydowanie poprawił się wygląd skóry i to zaledwie już po pierwszym zastosowaniu. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Maseczka zdecydowanie zasługuję na uwagę. Produkt w 100%  naturalny, który skutecznie przywraca piękno naszej skórze. Polecam do przetestowania:  http://pl.dermaglin.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP