5 listopada 2015

Jak wygrywać w konkursach internetowych?



 5 zasad, które pozwolą Ci zostać zwycięzcą.



Pisząc dla Was ten post właśnie otrzymałam informację o kolejnej wygranej w konkursie. Przypadek? Nie sądzę ;) Dzięki tym prostym zasadom możecie odwrócić los w swoją stronę i zacząć wygrywać.

1.      Pierwsze i najważniejsze to REGULAMIN. Za nim weźmiesz udział w konkursie zapoznaj się z regulaminem. Dowiedz się do kiedy trwa konkurs i co trzeba dokładnie zrobić, aby wziąć w nim udział. Brzmi banalnie, ale mimo wszystko wiele osób zawala już na tym etapie. Ludzie biorą udział w już dawno zakończonych konkursach, albo nie spełniają wszystkich wymagań  regulaminu i przez to nie są brani pod uwagę podczas wyłaniania zwycięzcy.

2.  Poprawność językowa. Za nim wyślesz swoje zgłoszenie sprawdź je pod kątem błędów ortograficznych i stylistycznych. Raczej żadna komisja konkursowa nie wybierze zwycięskiej odpowiedzi w której roi się od błędów.

3.    Prawdziwe dane.  Jeśli chcesz otrzymać nagrodę nie ściemniaj tylko podaj swój prawdziwy adres inaczej jak nagroda ma do Ciebie dotrzeć ?

4.  Kreatywność. Bądź inni niż wszyscy. Postaraj się by twoje zgłoszenie konkursowe wyróżniało się formą albo treścią na tle innych. Na pewno zostaniesz zauważony i doceniony.

5.      Sprawdź wyniki.  Zwykle od zakończenia konkursu masz 7 dni na podanie swojego adresu do wysyłki nagrody, po tym czasie nagroda przepada. Przeżyłam to na własnej skórze. Rok temu wzięłam udział w konkursie i wygrałam… niestety zapomniałam sprawdzić wyników. Dopiero nie dawno zalogowałam się na swoje konto na portalu z tym nieszczęsnym przeterminowanym konkursem i zobaczyłam w skrzynce wiadomość o wygranej. Teraz nikt nie wyda mi już tej nagrody. Szkoda bo była naprawdę świetna.

Jeśli macie jakieś dodatkowe wskazówki dajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP