30 października 2015

NEW SHOES



O moich przygodach z butami można byłoby napisać książkę. Raz zdarzyło mi się kupić sandały w dwóch różnych rozmiarach i na dodatek zorientowałam się o tym dopiero po tygodniu. Jedyne co mogę powiedzieć na swoje usprawiedliwienie to to, że miałam wtedy 10 lat i samodzielne kupowanie butów nie należało wtedy do moich najmocniejszych stron.

Pamiętam też swoje błękitne tenisówki ozdobione małymi świecącymi koralikami. Buty swoim wyglądem przypominały mi typowe tureckie pantofelki. Zakładając je na swoje stopy czułam się tak jakbym przenosiła się do innego świata – wierzyłam, że moje buty są magiczne i dzięki nim mogę szybciej biegać, wyżej skakać i być o wiele zwinniejsza. Moja wiara była tak silna, że rzeczywiście potrafiłam dużo szybciej biegać niż w zwyczajnych adidasach.

Dzięki marce Hooy miałam okazję uczestniczyć w kolejnej obuwniczej przygodzie. Przez cały październik testowałam nowe buty, dokładnie ten model: http://www.hooy.eu/spider-012.html




Buty są wygodne i co najważniejsze nie obcierają.  Świetnie chodzi się w nich zarówno po asfalcie, z łatwością pokonuje się nierówności chodnika i śmiało można biegać w nich po trawie. Podeszwa jest stabilna i solidnie wykonana. Pamiętam, że niektóre z moich wcześniejszych sportowych butów miały bardzo cienką, słabą podeszwę. Chodząc przez dłuższy czas w takich butach bolały mnie stopy, każda nierówność terenu była odczuwana przez moje biedne stopy. W moich nowych butach Spider o tym nie przyjemnym doznaniu nawet nie było mowy. Chodząc w ich cały dzień nie czułam żadnego dyskomfortu, było mi po prostu wygodnie.


Bardzo spodobała mi się kolorystyka butów. Brązowy kolor jest uniwersalny, pasuje do wszystkiego i lekkie zabrudzenia na butach nie są aż tak bardzo widoczne. Przez cały miesiąc chodziłam w tych butach prawie wszędzie: na zakupy, spacery, wycieczki, a buty dalej wyglądały jak nowe. Dopiero wczoraj zauważyłam małe zabrudzenie na podeszwie, które szybko i łatwo usunęłam przecierając podeszwę szmatką namoczoną w wodzie.



Jestem pewna, że moje buty będą służyć mi przez dobrych kilka lat. Ten model na pewno nie wyjdzie tak szybko z mody, a solidne wykonanie butów  nie wskazuje na to by miało się coś w nich w najbliższym czasie zepsuć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP