18 września 2015

NAGRODY

Dawno nie było żadnego wpisu, więc pora to jak najszybciej zmienić. Zapraszam na przegląd moich ostatnich nagród.




1. Książki i jeszcze raz książki. Tym razem udało mi się wygrać 2 nowe pozycję, które bardzo chętnie przeczytam. 




2. Filmy. Dobry film wieczorem to zawsze świetny pomysł. Nagroda idealnie trafiona bo nie oglądałam jeszcze żadnego z tych trzech filmów.



3. Płyty. Dzięki tej nagrodzie odkryłam zespół Blackberry Hill (Płyta z ptakiem) Ich klimatyczne piosenki na długo zapadają w pamięć. Ta płyta jest po prostu świetna. Na http://bbhill.pl  można zapoznać się z muzyką  Blackberry Hill i dowiedzieć się nie co więcej o tym zespole. Wygrałam również  album Pharella Williamsa Girl ale zapomniałam dołączyć go do zdjęcia.




4. Lampion zapachowy



5. Kremowe żele Dove z konkursu organizowanego jakiś czas temu na fanpagu Dove. 




6. Próbka płynu do płukania ust. Próbkę znalazłam w niemieckiej gazetce Rossmanna.




7. Carmexy. Już od kilku lat Carmex jest moim ulubionym balsamem do ust, dzięki wygranej mam mały zapas Carmexów na najbliższy czas ;)




8. Startery. Nie dawno w Internecie była organizowana akcja, gdzie można było bezpłatnie zamówić startery na telefon. Ja jak widać skorzystałam ;).




9. Mały upominek od Luna z okazji konkursu na ich fanpagu.




10. Nagroda od firmy POL-SKONE za zajęcie II miejsca w konkursie.




11. Breloczki, przypinki, gwizdek.



12. Oryginalny stoper do drzwi.



13. Dobra kawa nie jest zła ;).



14. Kubeczki i...



15. Jeszcze więcej kubków tym razem termicznych.




16. Czapka i koszulki. 

Nie ważne czy nagrody są małe czy duże najważniejsze jest to, że po prostu cieszą :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agaaa gdzie ty wynajdujesz tyle tych konkursów !! :) Szczęściara z Ciebie. Powodzenia !! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP