29 marca 2015

W końcu po 2 miesięcznej nieobecności wróciłam do domu. Czekała tam na mnie miła niespodzianka w postaci nagród i próbek. Niestety część nagród została skonsumowana lub przejęta przez moje siostry ;). Na szczęście co nie co ocalało :P






1. Próbki od Vichy


2. Próbka podkładu Garnier


3. Żel do golenia od Bic


4. Płyta 



 5. Wygrana koszulka w konkursie Hebe 



6. Zestaw od Medipe



7. Serum Skin Perfection od L'oreal Paris 



8. Tusz Volume Million Lashes 



Nie zabrakło też nagród książkowych:

9. Świat na żółto


 10. Epoka hipokryzji



 11. Mozzarella



12. Podwójne naszyjniki od Apart


13.Próbka balsamu pod prysznic od Nivea


5 komentarzy:

  1. W Twoich zdobyczach odnalazłam podwójne naszyjniki Apart:)) Mnie też się udało w tym konkursie tym samym mając już gotowy prezent na urodziny dla mamy:))) Ja się w nich zakochałam choć mogłby być krótsze a jak poodbają się Tobie?

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super, że też wygrałaś :) tak, tak zdecydowanie nieco krótsze byłyby dużo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz jest moim faworytem :) Zazdroszczę tych książek, bo jestem niesamowitym molem książkowym

    OdpowiedzUsuń
  4. Anne Witaj w klubie :) Ja też uwielbiam czytać książki :) Bierzesz udział w wyzwaniu 52 książki w 2015 roku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP