27 lipca 2015

Śmierć w keczupie i kurierowy zawrót głowy



Poniedziałkowy poranek zaczął się gorzej niż zwykle. Został zjedzony cały chleb i nie miałam z czego zrobić sobie kanapek. Na szczęście w zamrażalniku znalazłam zapiekankę. Yes! Ucieszona, że nie umrę z głodu włączyłam piekarnik i włożyłam zapiekankę. Wszystko byłoby dobrze, ale ... zapiekanka się spaliła :(. Jeśli lubicie czarne chrupiące zapiekanki zapraszam następnym razem na śniadanie. Mój idealny pomysł polania zapiekaneczki keczupem by zniwelować smak spalenizny również się nie powiódł. Keczup spadając ze stołu oczywiście musiał się całkowicie rozwalić wywalając pół zawartości na podłogę. Jedyne co mogłabym w tej sytuacji zrobić to położyć się w kałuży keczupu i upozorować własną śmierć. Niestety i tak wcześniej niż o 15 nikt nie odkryłby mojego ciała. Leżenie na podłodze przez 7 h i taplanie się w keczupie? O  nie jestem  tak szalona! Z mojej keczupowej zadumy wyrwał mnie dźwięk dzwonka. Kurier. Za godzinę następna przesyłka, a po południu jeszcze jedna paczka. Humor zdecydowanie mi się poprawił. Nienawidzę poniedziałku? Kocham poniedziałki!!! Takie paczki mogę dostawać codziennie.


Wszystkie przesyłki i to tylko z jednego dnia!!!




 1. Koszulka - idealna do spania



2. Miękka poduszka z bohaterami filmu Magic Mike XXL



3. Kremowy kapelusz wygrany w konkursie organizowanym przez Saltandpepper



 4. Bon do Orsay na 20 zł



5. Zestaw od L'oreal Paris



6. Carmex - były 2 ale moja siostra już 1 przejęła ;)



 7. Na tym zdjęciu jest jeszcze widoczny plakat filmu Magic Mike XXL autografami 






3 komentarze:

  1. Fajne zdobycze:) Ale może zamiast tylko pokazywać to, co upolowałaś, mogłabyś się podzielić tym, jak to robisz? Jakieś rady, wskazówki, strony na których organizowane są konkursy? Wtedy ten blog byłby i motywujący, i pomocny. :) P.S Kapelusz jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za Twój komentarz :) Zrobię kiedyś o tym wpis. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Chętnie odwiedzę również Twoją stronę. Polubiłeś mój fanpage? Dziękuje, możesz liczyć na rewanż :)

TOP